Monday 28 August 2017

Komentari Za Forex


Skini sebi kasicni Meta Trader 4 i napravi account sa nekim Forex Broker-om a ne CFD Broker-om. Mogu preporuciti firmu FxOpen. Za forex ti je najvaznije da imas disciplinu i da umijes kontrolisati svoje emociju. Ako si to sposoban mozes mnogo novca zaraditi sa mnogim besplatnim sistemima na forexfactory. Da bi postao konstantno profitabilan trebat ce ti najmanje 3 godine aktivnog studiranja, ako mislis obrnuti lovu na brzinu onda e na pogresnom mjestu. Hvala ti. Toliko sam zelen da sve moram guglat. Skinuo sam MT4. Prebaciti u se na njega, vidim da je para quotstandardquot. Isitna. Ve uviam para eli rei. Od poetnike sree do poetnike greke. Eu odmah u dva dana. S 66,000 sam pao na 46,000. Zato Iao sam na 100 uloga. Suludo. Para je pod broj jedan. Dalje, hvatao sam izgubljeno. Potom uope nisam gledao tehniku ​​analizu. A da i jesam, bilo bi to po intuiciji. Uz to my nedostaje elementarnog znanja, i poznavanje terminologije. Vjerujem da nee naici na odobrenje vecine, no spomenuti u jo dvije vrste igara. Aktivan sam i na Pokeru (na FB sam poeo prije 2 dana). Doao sam na 50,000 (dosta toga je od raznih bonusa koji padaju akom i kapom). Igram ga iskljucivo da vjezbam psihu i disciplinu. Biti e to odlina nadogradnja na Forex. Takoer ulaem novce na kladionicu. Napravio sam banku, i ulozi su do 3 banke. Uzimam samo jedan dogaaj. Prvi je bio uspjean, na ulog od 400kn s koeficijentom 1,80 dobit je bila 685,71. Nikako mi nije namjera nekoga na neto nagovarati. Ve samo elim izmjeniti iskustva. Sutra je novi dan. Na Forex izlazim s 3 uloga. Biti e to veliki napredak Od poetnike sree do poetnike greke. Eu odmah u dva dana. S 66,000 sam pao na 46,000. Zato Iao sam na 100 uloga. Suludo. Para je pod broj jedan. Dalje, hvatao sam izgubljeno. Potom uope nisam gledao tehniku ​​analizu. A da i jesam, bilo bi to po intuiciji. Uz to my nedostaje elementarnog znanja, i poznavanje terminologije. Vjerujem da nee naici na odobrenje vecine, no spomenuti u jo dvije vrste igara. Aktivan sam i na Pokeru (na FB sam poeo prije 2 dana). Doao sam na 50,000 (dosta toga je od raznih bonusa koji padaju akom i kapom). Igram ga iskljucivo da vjezbam psihu i disciplinu. Biti e to odlina nadogradnja na Forex. Takoer ulaem novce na kladionicu. Napravio sam banku, i ulozi su do 3 banke. Uzimam samo jedan dogaaj. Prvi je bio uspjean, na ulog od 400kn s koeficijentom 1,80 dobit je bila 685,71. Nikako mi nije namjera nekoga na neto nagovarati. Ve samo elim izmjeniti iskustva. Sutra je novi dan. Na Forex izlazim s 3 uloga. Biti e to veliki napredak Nikad nisam igrao poker ili kladionice ali me zanima taj sistem koji koristis kod klaenja. Ta konkretno radis Malo neozbiljno za reci, no napravio sam neki mali pomak na Forexu. Poeo sam s ulaganjima od 3 ukupnog iznosa. Não, eu não sou tako zavrio dan. Opet sam reagirao impulzivno i ubacio 100. nakon to sam veinu vremena drao svotu na 10 do 100. Iako sam dan zavrio u plusu (180), smatram ga neuspijenim. Cijelo vrijeme mi se mota misao i pokuavam si to proanalizirati. Zato u pojedinom stadiju ne mogu ispratiti proces do kraja. Moda je to glupo i traiti odmah na poetku. Treba vremena da se usvoji nova navika. NPR. Situacije koje sam imao - oekivao sam rast izung 7 ujutro do nekih 10-11. Tako je i bilo. Não, stalno sam ulagao i prodavao. Na kraju je ispalo da sam doao na neto malo iznad nule. Pametniji sam za sutranji dan para se pokera tie - tu imam nekog iskustva i stvari su puno lake. Doao sam na plus 64,000 (2-3000 su bonusi). Za razliku od Forexa tu se osjecam puno sigurnije. Kontrola je vea - nema vremenskog pritiska. Gubi samo ono to stavi na stol. Ista je stvar i s kladionicom. Koliko je ovjek spreman izgubiti za toliko igra. Iako za razliku od pokera tu djeluje u prvoj fazi - biranjem dogaaja. Kasnije vie nista nije moguce. Danas sam iao s jednom nogometnom utakmicom i to je bio toan odabir. Stavio sam manji ulog od prijanjeg jer je koeficijent ovdje vei. Ujutro sam opet uz Forex. Idemo dalje u kolu. Forex Teletrade Forex Teletrade FOREX TELETRADE Sediscaronte firme Teletrade je u uili Despota ura broj 132, na teritoriji Starog grada u Beogradu. Nascarona firma poseduje veoma dobru reputaciju na svetskom nivou kada je u pitanju globalni finansijski holding scaronirom sveta. Svojim radom pokrivamo meunarodno devizno triscaronte FOREX kao i ameriko triscaronte hartija od vrednosti New York Stock Exchange. Pruajui usluge investitorima iz celog sveta u oblasti finansijskog triscaronta i poslovanja na berzi, nascarona firma je ostvarila znaajan uspeh i postavila visoke ciljeve konkurentnim firmama. U prednosti smo nad drugim firmama prvenstveno zbog mogunosti trgovanja maksimalnim brojem finansijskih instrumenata. Nascarona firma Teletrade moe da Vam omogui: - obuku - investicioni konsalitng - usluge konsaltinga - najnovije vesti i analize sa berze - trgovinu na finansijskom triscarontu (zlatom, srebrom, naftom, valutama) Na prvom mestu, u nascaronem radu, nalazi se Vascaron uspeh. Upravo para je dokaz kvaliteta nascaronih usluga, odnosno glavni kriterijum po kom vrednujemo nascaron rad. Nascarona misija ogleda se u tome, scaronto nastojimo da svim svojim klijentima omoguimo prostup svim neophodnim informacijama koje e podii njihov nivo znanja u cilju uspescaronnog poslovanja. Pruanje konsalting usluga, od strane nascarone firme omoguie Vam lakscarone snalaenje u poslu i investiranje u oblast Vascaroneg interesovanja, kao i zagarantovati rast uspescaronnosti u poslu. Kao finansijska kompanija koja se strogo dri najviscaronih standarda u poslovanju, bezkompromisno nastojimo da odrimo nivo nascaroneg rada i time opravdamo poverenje koje ste nam ukazali. Izdvajamo samo neke od prednosti nascarone firme: - individualni pristup svakom nascaronem klijentu - poslovanje od 18 godina u oblasti finansijskog triscaronta - izuzetno profesionalan kadar stoji iza nas - posedujemo 200 predstavniscarontava u preko 20 zemalja scaronirom sveta - imamoscaronsirok spektar finansijskih instrumenata - vrhunski eksperti koji rade U nascaronoj firmi zadueni su za analizu finansijskih triscaronta - u mogunosti smo da kreiramo visokotehnoloscaronke proizvode U pomo nascarone firme imaete pristup svetskom finansijskom triscarontu i berzi, kao i mogunost da koristite ulaganja u svetska triscaronta. Samo neke od prednosti investiranja na svetskom finansijskom triscarontu su pristupanost, profitabilnost, obavescarontenost i likvidnost. Svetsko finansijsko triscaronte je daleko optimalniji i sigurniji nain investiranja u odnosu na druge oblike, je predstavlja mnogo bezbedniji mehanizam ulaganja kapitala. Brojne nagrade na meunarodnom i svetskom nivou koje smo dobili za svoj rad odnosno pristup klijentima i nainu poslovanja, motiviscaronu nas da nastavimo u istom smeru. Dobitnici smo brojnih FOREX nagrada u brokerskoj i finansijskoj oblasti. Ukoliko ste zainteresovani za investicionu delatnost, imate elju da se oprobare kao corretor na berzi ili elite da saznate scaronta je à internet zarada i trgovina zlatom i valutama na svetskom nivou, mi Vam moemo omoguiti da Vascarone planove sprovedete u delo. Trgovina zlatom i trgovina razliitim valutama. Veoma laka i efikasna internet zarada. FOREX. Firma Teletrade Beograd. Etvrtak, 12.05.2016. 09:17 Zanima me da li postoji berza dijamanata koja je pristupacna uslovima naseg trzista i da li vas estrutura tim radi procenu uspesnosti poslovanja u toj oblasti. Cula sam da ste vi na najbolji kada je berza zlata i srebra u pitanju pa me iskreno zanima vaso Misljenje o trgovini dijamanata. Etvrtak, 12.05.2016. 09:07 Odlicno iskustvo u oblasti trgovine srebrom zavredjuju sve preporuke za saradnju. Obzirom da je moje iskustvo u ovoj oblasti bilo veoma nepotpuno zaposleni u timu Teletrade su mi za kratko vreme objasnili osnovne principe ulaganja u ovoj oblasti i uspesno uvecali moj kapital. Etvrtak, 12.05.2016. 09:02 Idealna prilika za sve mlade i poslovne ljude da poboljsaju svoju zaradu uz savete strucog tima Teletrade. Iz sopstvenog iskustva vam mogu reci da je moj kapital otisao u pravom smeru i posle kraceg vremena zarada je bila neverovatna. Sve preporuke za poslovnost.

No comments:

Post a Comment